16 februari 2009

The end is near (typ)

Så då var vi klara med det sista ordinarie styrelsemötet för denna mandatperiod. Men vi återkommer till det inom kort

Helgen började med Incognicon. Brädspels konvent på skarpnäcks kulturhus. Detta event fick pengar av SS för att genomföras. Väl på plats insåg jag 2 saker. Här skulle det spelats brädspel samt att arrangörerna var glada, kunniga och älskar brädspel. Det var hur som jättekul och jag hoppas att detta blir en trend med fler konvent i Stockholm.

Styrelsemötet ja. Det var ett av de bättre. Förutom det vanliga formalia och några projekt så pratade vi om årsmötet. Mer exakt så fastställde vi verksamhets berättelsen och skapade verksamhetsplanen för nästa år. Vi pratade även om ett nytt spännande sett att fastslå den på.

En sak som slog mig i efterhand var att under detta möte så var jag i högform. Jag hade åsikter om allt och var inte rädd att yttra dom. Det kändes toppen och nu mer än någonsin så vill jag sitta kvar ett år till.

Vi har ett spännande år framför oss men först nu i hälger så skapar vi handlingarna för att några veckor senare ha årsmöte. Det ska bli kul.

Vi ses på årsmötet den 14/3.

Din vän bland Sverokare (Även kallad Mårten)

Inga kommentarer: