12 april 2008

Styrelsedvala

Imorgon har vi årets första styrelsemöte. Helt galet långt efter årsmötet, men jag vill gärna att hela styrelsen ska vara med på det första mötet. Tyvärr tappar vi ändå Peter, som är i Mexico, men jag kände att vi inte kan vänta längre än så här. Och helgerna innan var betydligt sämre.

Det ska bli skönt att komma igång! Styrelsen verkar jättepepp (som alltid i början) och jag tror att det blir ett betydligt stabilare år än tidigare. Min förhoppning är att kunna lassa över många viktiga rutingrejer på andra och koncentrera mig på mer framåtriktat arbete i år. Framförallt vill jag driva en mycket tuffare linje utåt och synas mer på den ideella arenan i Stockholm. Jag och Anneli har rännt på en massa årsmöten de senaste veckorna och jag tror att vi gjort rätt bra ifrån oss när det gäller att visa upp Sverok. Jag har även haft en massa kontakt med bibliotek (genom två olika projekt) och kommer snart ha massa utåtkontakt genom ett tredje projekt som jag och Roos precis fått klartecken för.

Nu ska jag ta en långpromenad för att fundera på upplägget på morgondagens möte!

Inga kommentarer: