10 september 2008

Riksmötet närmar sig

Sista helgen i november har Sverok sitt andra riksmöte för det här året. Det är lite som julafton en gång till. Jag är nominerad till ett gäng olika förtroendeposter och den här gången tror jag att jag känner för att tacka ja till någon av dem.

Det känns som att distriktet går väldigt bra just nu och man ska sluta när man är på topp har jag hört. Det här är mitt tredje år i distriktsstyrelsen och jag tror att tre år är alldeles lagom för min del. Jag vill inte bli gammal och stagnerad, även om jag ärligt talat tror att distrikten är roligare än förbundsstyrelsen.

I samband med att Aimée Kreuger, Sveroks förbundsordförande, avböjt att ställa upp till omval kan jag alltså meddela att detsamma gäller för min del i distriktet. Men det betyder inte att jag inte kommer ge järnet det sista halvåret! Den nytillträdande ordföranden ska allt få en sjuhelvetes ribba att leva upp till =)

Inga kommentarer: