07 december 2008

Styrelsemöte

Nu är vi ganska just klara med styrelsemöte nummer 8, och jag sitter och slöircar medan jag väntar på att maten ska bli klar. Vår manliga hälft, eller delar av den, står vid spisen och det börjar lukta gott. Pasta med sås.

Innan det här mötet hade vi det lite småklurigt med beslutsmässigheten, eftersom Nina är i på Nätkraft-konferens (som hon får förklara mer om själv) och jag skulle jobba, var tanken. Vi hade alltså varken ordförande eller vice närvarade. Nu löste det sig, jag fick ledigt från jobbet och Salle har varit mötesordförande. Jag tycker att han klarade sig bra.

Idag har vi fastslagit en ny tryckpolicy. Vi har också beviljat tre olika lajv projektbidrag (ImperieSagan, Vändpunkter och Divina Resurrecta), och fördelat lokalbidraget på de föreningarna som ansökt om det (Lilla Gillet, Proxxi och TROLL). Mer utförliga mötessammanfattingar publicerar vi i den här tråden på forumet.

Nu hoppas jag på mat snart.

Inga kommentarer: